Abans que aquest edifici a la zona fan falta d'altres mes importants, com una biblioteca, a la zona del clot i camp del arpa no hi ha cap! i falten escoles!
No m'agrada ser com aquestes associacions de veïns que es esqueixen per tot i que per culpa d'ells i de politics que per por de perdre 4 vots els hi fan cas es canvien projectes i es demoren encara més, pero per una vegada tenen rao, si visquesiu per aquesta zona us adonarieu que es molt mes important una biblioteca per la gent que estudiem que un museu d'art que molt probablement no visitare en la meva vida, que l'unic que m'importa d'ell es com quedara esteticament, perque m'agrada que la meva ciutat fagi goig.
I tot i aixo crec que es bastant lleig, es podria aver fet alguna altre cosa.
Als edificis que volen fer a glories els hi falta alçada, no hi ha suficient sol com per estar fent edificis de 8 plantes en un lloc on hi haura una plaça gegant, es a dir que no fara sombra ni molestaran, tampoc dic que fagin edificis de 300 metres, perque no m'agrada, barcelona te la seva personalitat, pero si d'uns 150 o aixi.
A mes no us heu adonat que la diagonal de glories a diagonal mar esta descompensada...nomes aixecan edificis alts al costat mar, queda molt lleig.

Responder Con Cita