Abro este nuevo hilo para que todo el mundo contribuya con sus fotos, proyectos, planos, etc. de ejemplos de arquitectura moderna en nuestra querida Galicia. Entre todos podemos discutir lo que nos gusta y lo que no, lo que esta fuera de sitio, etc, etc.
Espero vuestras aportaciones y para abrir boca la primera de las mias. Edificio de Red Electrica Española en A Coruña, zona de Zalaeta.
Un saludo y animaros.
Ahí estamos![]()
Gracias por tu buenisima contribucion Cris 77, para seguir animando a mas gente de mas pueblos y ciudades van unas fotos de un edificio bastante desconocido el Museo de Bellas Artes de A Coruña obra del arquitecto gallego Manuel Gallego Jorreto que le valió el Premio Nacional de Arquitectura 1997.
O Museo de Belas Artes da Coruña ocupa o vello solar do convento das Capuchinas e, en parte, o antigo edificio do século XVIII feito por Fernando Casas y Novoa, no vértice norte do histórico barrio de Pescadería, na zona de Zalaeta, moi preto da enseada do Orzán. Esta última foto mostra a magnífica conexion establecida polo arquitecto entre a antiga arquitectura existente e a de nova construcción.
Ademais recoméndolle unha pausada visita ó Museo a todo aquel amante da arte que visite A Coruña xa que nel pode atopar unha magnífica colección de pintura que abarca dende o S. XVI ata hoxe en día con presencia de autores coma Goya, Rubens, Carducho ou Picasso e Llorens, Sotomaior, Perez Vilaamil, Colmeiro ou Laxeiro entre os galegos.
Muller con sombreiro. Pablo Ruiz Picasso.
![]()
Última edición por CALTRAN fecha: 29-jun-2010 a las 08:50
Non coñecia o de Cangas, e iso que estiven alí fai un mes, pareceme magnífico, sento non opina-lo mesmo do de Cangas que me parece unha reinterpretación do estilo rexionalista pouco acertada. Gracias pola contribución. Veña, mais fotos.![]()
No segundo Cangas quería dicir Moaña![]()
Me lo temía, pues a mi el de Cangas me parece bastante más simplón que el de Moaña. Será que soy un ignorante con respecto a estilos y diseños arquitectónicos pero visualmente me atrae, con creces, el de Moaña.
Beni no publiques el mapa en todos los hilos, que no hace falta.