nuevas imágenes
![]()
Este edificio parte dun concepto moi chulo, e nos renders era impresionante pero, á espera de velo rematado, ten algunhas perspectivas bastante similares aos renders, e outras...
Non sei se os materiais empregados se axustan ao proxecto pero visto o visto, para min que non.
Haberá que agardar a velo rematado para facerse á idea final (e ver se se axusta á inicial)
Polo que me puido contar o arquitecto, estan seguindo o proxecto ó pe da letra (de feito tívose que ampliar o presuposto por unhas correntías subterraneas que afectaba á cimentación, por mor de non sacrificar os materiais)
O que acontece é que o Uglass é moi opaco, por mor de ser a dous capas e ofrecer unha barreira térmica. De tódos modos, as cores varian moito de vela en fotos a vela en persoa, e sobre todo varía coa incidencia da luz.
Eu creo que gañará cando teña a cuberta vexetal (polo que me dixo o arquitecto, traerana de holanda nun chisco, xa que tiveron que retrasala traida por mor do frio) e estea urbanizada a contorna
xa virán mais fotos.
Xa digo que haberá que agardar a que estea rematado e a velo en persoa... pero de momento... está no limbo (pra min)
unhas imaxes novas
E como vai avanzando a urbanización
![]()
mientras mi cuenta en photobucket está inactiva hasta dentro de unos dias, subo unas fotos antes de la inminente inauguración (sin finalizar el edificio)
![]()
Alguna imagen de la presentación del edificio (que no inauguración)
Pasillo:
Vestíbulo:
Techos:
Escalera principal:
Auditorio:
Atrio:
Exterior nocturna:
Ni que decir tiene que el pavimento es provisional para la presentación (lo cual dará a todo un cambio radical), que faltan acabados, mobiliario, ajardinamiento y cubierta definitiva, entre otras cosas.
mas imágenes del edificio sin terminar
de la web http://www.centroagora.es/
![]()
Y unas fotos nuevas, del fotógrafo Hisao Suzuki, alojadas en la web http://www.nuaa.es/cast/index.htm
![]()
Este edificio es la mini Ciudad de la Cultura coruñesa.
Como en Santiago presupuesto disparado, aun sin rematar (aunque hubo una inauguración oficiosa previa a las elecciones municipales) y con un previsto gasto de funcionamiento inasumble por una administración municipal responsable.