A l'Aeroport... però només a l'estació... por canalcole, en Flickr
No, no anàvem a agafar cap avió.
Aquest matí, Pol i jo, hem realitzat un viatge fins l'Aeroport, ja que ell mai havia estat a l'estació de Rodalies.
A la foto veiem una composició 465+463 amb destinació Granollers-Centre, iniciant recorregut a l'Aeroport.
___
No, no íbamos a cojer ningun avión.
Esta mañana, Pol y yo, hemos realizado un viaje hasta el Aeropuerto, ya que él nunca había estado en la estación de Cercanías.
En la foto vemos una composición 465+463 con destino Granollers-Centre, iniciando recorrido en el Aeropuerto.
Noticias que puedes copiar y publicar en urbanity (Licencia Creative Commons): Ricotetoday.com
No és el meu estil... por canalcole, en Flickr
El meu estil és ficar zoom, seeempre ficar zoom.
Però aquesta foto la vaig fer sense zoom, i no em desagrada...
Rodalies Aeroport>Granollers-Centre, a punt d'arribar a Mollet-St. Fost.
___
No es mi estilo...
Mi estilo es poner zoom, sieeempre poner zoom.
Pero esta foto la realizé sin zoom, y no me desagrada...
Cercanías Aeroport>Granollers-Centre, a punto de llegar a Mollet-St. Fost.
Noticias que puedes copiar y publicar en urbanity (Licencia Creative Commons): Ricotetoday.com
Cerdanyola Universitat, via 3. por canalcole, en Flickr
Des de què l'R7 acaba a Sant Andreu Arenal, encara no havia vist cap foto dels trens iniciant recorregut en aquesta estació.
Ahir, vam fer-nos la línia sencera, entre Cerdanyola Universitat i St. Andreu.
A la foto veiem un dels dos Civies què ronda per l'R7, el 248, a punt de sortir cap a l'UAB per la via 3.
___
Desde que la R7 acaba en Sant Andreu Arenal, todavía no había visto ninguna foto de los trenes iniciando recorrido en esta estación.
Ayer, nos hicimos la línea entera, entre Cerdanyola Universitat y St. Andreu.
En la foto vemos uno de los dos Civias que ronda por la R7, el 248, a punto de salir hacia la UAB por la vía 3.