La sorpreseta d'ahir! por canalcole, en Flickr
Noticias que puedes copiar y publicar en urbanity (Licencia Creative Commons): Ricotetoday.com
Una 269 de Renfe:
ALTAFULLA, un lloc que no trepitjaré MAI MÉS... por canalcole, en Flickr
Noticias que puedes copiar y publicar en urbanity (Licencia Creative Commons): Ricotetoday.com
Otra 269:
No serà per TECO's...! por canalcole, en Flickr
Últimament, es veuen molts TECO's per la via...
Alguns et deixen sense paraules, com el que veiem a la foto, passant per Castellbisbal, amb la 269.960 en taxi, i una altra blanqueta.
___
Últimamente, se ven muchos TECO's por la vía...
Algunos te dejan sin palabras, como el que vemos en la foto, pasando por Castellbisbal, con la 269.960 en taxi, y otra blanquita.
Una 252:
Estrenant càmera a... SVC! por canalcole, en Flickr
Ahir, pel meu aniversari, em van regalar una nova càmera de fotos i, aquesta tarda, m'he apropat un moment, amb l'Enric, el Marc Duque i la seva nòvia, a Sant Vicenç de Calders per estrenar-la.
A la foto veiem l'Arco García Lorca, puntual, entrant a l'estació amb la 252.073 al capdavant, mentre que una 448 surt per incorporar-se a la línia de Roda, fent un servei a Lleida.
___
Ayer, por mi cumpleaños, me regalaron una nueva cámara de fotos y, esta tarde, me he acercado un momento, con Enric, Marc Duque y su novia, en Sant Vicenç de Calders para estrenarla.
En la foto vemos el Arco García Lorca, puntual, entrando en la estación con la 252.073 en cabeza, mientras que una 448 sale por incorporarse a la línea de Roda, haciendo un servicio en Lleida.
Una 253:
Sorpreseta en molts sentits por canalcole, en Flickr
Estàvem l'Enric, el Marc, la Marta i jo mirant els nous horaris de l'R4 quan, de sobte, sentim una pitada d'una TRAXX... què era la de Comsa, i venia de la línia de Roda!
A la foto veiem la 253.102 amb aquest CrossRail.
Salutacions al Víctor, i gràcies per la pitadeta! ; )
___
Estábamos Enric, Marc, Marta y yo mirando los nuevos horarios de la R4 cuando, de golpe y porrazo, escuchamos una pitada de una TRAXX... que era la de Comsa, y venía de la línea de Roda!
En la foto vemos la 253.102 con este CrossRail.
Saludos al Víctor, y gracias por la pitadita! ; )
Una 253:
Un dels pocs del diumenge... por canalcole, en Flickr
La 253.054 és l'encarregada del servici de la Ford del diumenge, un dels pocs mercants què passen en aquell dia.
Aquí la veiem el dia de la estrena de l'R8, a Granollers-Centre.
___
La 253.054 es la encargada del servicio de la Ford del domingo, uno de los pocos mercantes que pasan en ese día.
Aquí la vemos el día del estreno de la R8, en Granollers-Centre.
Una 252:
Bon dia, Calafell! por canalcole, en Flickr
Em vaig proposar llevar-me aviat per anar a pillar el Costa Brava... i així ho vaig fer!
Acabava de passar el Rodalies a Sant Vicenç de les 7 quan, per via contraria, començava a venir, amb la 252.049, i amb uns passatgers coneguts a bord: Aleix, Adrià, Pere i Jordi.
Segur de Calafell, 26 de Juny del 2011.
___
Me propuse levantarme temprano para ir a pillar el Costa Brava... ¡y así lo hize!
Acababa de pasar el Cercanías a Sant Vicenç de las 7 cuando, por vía contraria, empezaba a venir, con la 252.049, y con unos pasajeros conocidos a bordo: Aleix, Adrià, Pere y Jordi.
Segur de Calafell, 26 de Junio del 2011.
252:
El TECO "variable"... por canalcole, en Flickr
I no només d'ample, sinó de longitud i, sobretot, d'horari!
Ahir vam anar a enxampar-lo entrant a Rubí.
Vam arribar amb el Rodalies de les 14.45, a les 14.55 va passar i, minuts després, ja estàvem dins de l'R8 de tornada, amb arribada a Martorell a les 15.10.
___
Y no sólo de ancho, sino de longitud y, sobre todo, ¡de horario!
Ayer fuimos a pillarlo entrando en Rubí.
Llegamos con el Cercanías de las 14.45, a las 14.55 pasó y, minutos después, ya estábamos dentro del R8 de vuelta, con llegada a Martorell a las 15.10.
Una 269:
Puertacoches, dic, portacotxes... por canalcole, en Flickr
Avui, la cosa, va de portacotxes...
Un parell de 269's s'encarregen del què va a La Llagosta, el de cotxes de lloguer,
El veiem sortint del túnel que comunica Martorell amb Castellbisbal.
___
Hoy, la cosa, va de portacoches...
Un par de 269's se encargan del que va a La Llagosta, el de coches de alquiler.
Lo vemos saliendo del túnel que comunica Martorell con Castellbisbal.
253:
Un dels què menys m'agraden... por canalcole, en Flickr
Es tracta del Paperer Girona-Mercaderies>Saragossa, un dels mercants que menys m'agraden, al seu pas per Sant Sadurní d'Anoia, amb la 253.040 al capdavant.
Una salutació a Pol Bielsa, a Pol Llopart, a Enric, a Manu i a Manolo, aquests dos últims Càntabres viatgers.
___
Uno de los que menos me gustan...
Se trata del Papelero Girona-Mercancías>Zaragoza, uno de los mercantes que menos me gustan, a su paso por Sant Sadurní d'Anoia, con la 253.040 al frente.
Un saludo a Pol Bielsa, a Pol Llopart, a Enric, a Manu y a Manolo, estos dos últimos Cántabros viajeros.